.

.

söndag 30 augusti 2009

Födelsedag!!!!!



Åååå jag älskar att fylla år. Det är en av dom bästa dagarna på året. Kanske för att min pappa också fyller år så jag får också ge bort presenter inte bara ta emot. Varje år går jag hem till mamma och pappa och äter tårta och så byter vi presenter, det är sant som man säger att sann glädje är delad glädje.


Men vad kul det e med presenter i år har jag fått en ny soffa en EKTOrP från ikea med beigt tyg med blommor på den e så fin att hjärtat stannade när jag såg den. Av Micke fick jag ett bla. ett golv till hallen som jag så länge har gått och tittat på och velat ha det är ett mörk grått skiffer golv. Nu har vi ett slitet orangt golv, hur tänkte dom som la in det?? det e så fult att man blir gråtfärdig.

Idag har också Robin och Leo sjungit "må leva sången" för mig och de var så fint... Tänk att så små saker kan göra en så glad.

På kvällen åkte vi och åt middag på kina restaurang det har jag gjort på min födelsedag ända sedan jag var liten och nu fortsätter den traditionen med Micke, Robin och Leo.

2 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Grattis på födelsedagen!! Vilka bra presenter! Stolen du frågade om hos mig var den på bilden, och ja den finns i vitt! Superfin är den, perfekt "juniorstol". Skönt att slippa måla för en gångs skull. Kram, Anette

Michaela sa...

Tackar tackar.

Stolen är finere i vitt vi har dom i brunt men Robin och Leo fick dom i present förra året så då fanns dom nog inte i vitt. lite typiskt men det passar bra ändå för bordet har brun skiva och vita ben.
Ha det så gott Michan

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)