.

.

måndag 21 september 2009

Adidas

Glömde att nämna det här omdagen att Robin äntligen fick sina efterlängtade adidas byxor. Av ren princip och snålhet hatar jag märkeskläder på barn tycker att det är en överdrift, men men. Jag har ett par och leo har en sådan där dress från ellos har älskar dom sen dom var små, tycker att dom e fina och så har man alltid någon 40 eller 50 prosents rabatt och helt plötsligt vart det en 150kr för både byxa och tröja och det e ju normalpris för ett set när dom e små. Nu har leo sitt sista för sen görs dom inte större. Robin har vid ett flertal tillfälen tjatat att han också vill ha ett par så tillslut skickade jag efter ett par, det tog emot lite men okej då..... och han blev så glad dom kom nu i helgen med lite förseningar och han e så stolt och vill ha dom varje dag men idag fick han lämmna dom hemma, man vet aldrig om dom sätter på honom galonisar när dom går ut och jag vill inte att han e ute och leker eller åker rutschkana i dom. men han accepterade det faktiskt efter lite protester.
Leo tog det väl en timme innan jag med egen kraft klädde på i morse honom kan man ju inte be att han ska klä ppå sig själv inte.. bara protester och massa bus.
Visst ska väl en 3 åring kunna klä på sig själv om man ber honom?? Robin gjorde det.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)