.

.

tisdag 22 september 2009

Fantastiska Dofter!

För många många år sedan så köåte jag ett paket med doft ljus billigt billig, dom var jätte dåliga och har aldrig använt dom sedan dess de har legat och tagit plats i städskåpet i köket och för en tid sedan rensade jag där slängde all i en stor kartong och upp på vinden och för en tid sedan gigg jag upp på vinden och hela vinden doftar såå fantastiskt, det är så man vill inte gå därifrån. Jag tror att så fort jag blir bra i benet ska jag gå upp på vinden och hämta ner dom och ställa in dom i klädkammaren, det blir mysigt.
Hatar alla luft fräschare, jag älskar dofter och jag har provat alla möjliga luftfräschare men jag tycker inte nån funkar, man ställer ut dom i tex badrummen men inte känner man någon doft när man kommer in där inte.....
Nån som vet någon som funkar???

1 kommentar:

Jonas H Svensson sa...

Hejsan!!

Det e jag som håller i ToppBloggz, ditt id e 9550.
Lycka till! ;)

Trevlig blogg förresten, ska vi följa varandra på Blogglovin??

Mvh Jonas

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)