.

.

torsdag 24 september 2009

GI middag

Ååå vilken god middag vi fick i dag. Micke gjorde ugnsomelett med färska champinjoner lök skinka och broccoli med sallad och balsamico vinäger dressing. Det blir extra gott när man vet att det e riktigt nyttigt också. Äkta gi middag.

Det känns så surt jag började träna för att jag ville gå ner i vikt och bli lite smalare om magen och låren och nu har jag suttit stilla i över 2 veckor i stället.


Var ju hos doktorn idag jag blev sjukskriven i 2 veckor till :( och sen ska jag på magnetröntken. han tror att det är minisken. Men men det e skönt att det äntligen blir av (att göra något åt mina dåliga knän).
Leo sommnade innan maten i sin soffa... Han e så söt...

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)