.

.

lördag 19 september 2009

Helg!

Idag är Micke iväg på nåt konferance aktigt så vi e ensamma men först var Micke och killarna iväg på en cyckel promenad i morse (deras älskade cyckelpromenader) det var länge sedan nu eftersom jag har haft ont i benet nu i snart 2 veckor. Sen har dom tittat på pippi sovit tittat på emil... Ja det blir mycke tv när man inte kan roa dom, men det är nog bra för Robin e snorig och Leo e riktigt förkyld och har varit ganska hängig i några dagar, han hostar lite läskigt så jag blir så rädd att han ska få såna där kruppanfall på natten så nu har vi kollat var medicinen står så jag slipper springa och leta mitt i natten om det skulle behövas, med mitt ben skulle det väl ta en halvtimme med alla trappor och så.
Det blev middag för 3 men vi hade det så mysigt, det blev pot klyfter kycklig brunsås gele' och sallad

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)