.

.

fredag 18 september 2009

Hemma

Ännu en dag har gått, varje dag ser likadan ut..... jag sitter, jag sitter, jag sitter. Jag har läst bloggar från morgon till kväll och ägnat resten av tiden till photoshop det är svårt men kul. Det var faktiskt riktigt skönt när Micke och barnen kom hem fastän att Leo grät och grät och grät. Han var såå trött. Satte honom framför blixten filmen och efter ett tag säger Robin Leo sover och det gjorde han minsann. efter en stund vaknade han och sen grät han fram till middagen som han inte ens orkade äta men till slut satte han sig i Mickes knä och åt 1 1/2 macka iaf. Synd. Vi som åt så god mat tyckte jag, pommes, lövbiff, bearnais och sallad med grekisk salladsdressing.
Titta så han somnade..

1 kommentar:

kattis sa...

han var trött :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)