.

.

måndag 28 september 2009




Idag har det varit bilar för hela slanten (filmen bilar alltså eller cars för den som vill) dom har tittat på den efter att dom sov och sen har dom lekt och lekt dom har blixten och bärgaren i flera olika storlekar. i dag har dom önskar sig chick hick och kungen från filmen, jag tyckte det var lite gulligt att dom önskade sig någontin specifikt. får se om vi kan hitta dom till jul då.


Micke e borta idag så vi åt lite fusk middag jag åt taco rester och Robin och Leo åt potatisbullar lingonsylt och motötter. Robin har faktiskt börjat äta alla sina grönsaker ibland opponerar han sig lite men oftast gåt det jätte bra. Jätte skönt tycker jag, jag tyckte att det var så jobbigt med hans grönsaks fobi.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)