.

.

söndag 20 september 2009

Ja nu sover dom...vilken dag det har varit, Leo har inte lyssnat på något jag har sagt på hela dagen och man sitter fast i soffan och kan bara tjata och på allt svarar han nej eller jag vill inte, eller båda ibland har han lagt till dumma mamma.....droppen var när han inte hann till toan och jag var tvungen att resa på mig och gå in på toaletten för att hjälpa honom och duscha av honom (han e alltid vild och kan aldrig göra något ordentligt) och han tar av sit sins dyngsura kalsonger och kastar i väg dom så att jag får dom rakt i ansiktet.... fy f******n jag trodde att jag skulle explodera av ilska, och skrek åt honom så det blåste om öronen om vaför han alltd ska hålla på och varför han aldrig kan göra något ordentligt...... men det spelar ingen rolla att jag får världens utbrott för han bara tittar på en och fortsätter med det han höll på med som om inget hade hänt.
Jag vet inte vad man ska göra för att han ska börja lyssa och börja göra saker ordentligt.
Han fortsatte ända till kl 20:30 fast vi hade lagt dom redan vid 19:30 ...... Jag e törstig ... såsa vi nej för han ska alltid dricka 78 ggr innan han lägger sig men han ropade i en timme sen gick jag upp för jag tänkte att snart får jag en hjärnblödning annars. Tycker så synd om Robin när jag kom upp sa han leo väcker mig hela tiden... han gör alltid som man ber honom och e så ordentlig och snäll och så ska han behöva höra oss tjata på leo varje dag...Jag har lovat mig själv 100 tals ggr att jag ska sluta tjata på Leo för att robin inte ska bli ett nervvrak men sen faller man tillbaka i detgammla man orkar bara vara lugn i några dagar... Blääää. :-(

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)