.

.

torsdag 3 september 2009


Ja vad ska man säga!?!


Den här dagen bjöd på en hel del överaskingar... Först fick jag 2 paket som micke hade beställt som var försenade. Det ena var en taklampa till sovrummet en fantastisk juskrona. Och det andra var Winsor pilates dvd med tillhörande matta och ring, jag har velat ha den så länge så jag e sååå glad. Jag har tjuv tränat lite med dom videos som finns upplagda på internet och önskat att jag hade en egen dvd.... och nu har jag det :)


Sen, det var inte allt , träffade jag min granne på gatan och hon och några andra grannar skulle gå på friskis och svettis så jag följde med. Heeelt sjukt. det var kul men svårt att hänga med och gud vilken dålig kondis jag har efter 30 minuter orkade jag inte ens lyfta på benen... Men vi bestämde att vi skulle fortsätta. Jag tror att det e bra att röra lite på sig annars e jag ju så sjukt lat. Ja vad ska man säga jag har alltid tänkt på friskis och svettis som något för fläskiga idioter men men alla kan ha fel.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)