.

.

lördag 5 september 2009

Lördags morgon!!
Å vad det e skönt med helg. Sitter i soffan, solen skiner in genom fönstret och Robin och Leo sitter och tittar på tv. Jag sitter och försöker räkna ut varför min besöks ränare i bloggen inte fungerar, inte livsviktigt men ack så irriterande. jag gick in på sidan från datan på jobbet igår bara för att koll men fortfarande inga besökare igår... blir så arg.....
Kalas!!
Vi ska gå på kalas idag.... hemma hos Kattis, Tindra och Nemo fyller 3 och 2 år och Robin och Leo e jätte glada dom tjatar alltid om Kattis i alla möjliga lägen , men först tänkte jag att vi skulle hinna till IKEA och se om dom har några fina glödlampor till min nya taklampa. Hoppas att dom sover en stund sen innan vi åker så dom orkar. Nu e det väl dags att börja med frukosten.

1 kommentar:

kattis sa...

hej
ska bli kul att ni kommer kul och åka till ikea var längesen jag var där hoppas du hittar några lappor. vi syns sen. kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)