.

.

lördag 5 september 2009


Nu e det kväll och dags att sova... Robin och Leo sitter och tittar på favoriten pippi på tv. Kalaset var jätte bra och Robin och Leo uppförde sig jätte bra, gud vad jag blir glad då, annars kan dom vara rejält vilda så att tom kan vara lite pinsamt. Leo började på slutet tjata om att gå hem för han längtade så mycket efter att åka bussen. Vi handlade lite på vägen hem och sen blev det grillkorv och mos på verandan. Det e så skönt att fortfarande kunna sitta ute men infravärmen får hjälpa till lite.

Hittade inga fina glödlampor på ikea vet inte riktigt vart jag ska leta..
Nu ska dom sova och jag ska prova min pilates DVD......
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)