.

.

torsdag 24 september 2009

Nu har jag skämt bort mig lite och gud var det var skönt. När Micke gick till dagis med killarna så tog jag med mig en kopp kaffe (en termosmugg med 4 koppar kaffe:) ) och gick upp och badade, jag tände några ljus och läste en bok. När jag låg där tänkte jag att varför har jag inte gjort det här tidigare? jag har ju varit hemma i 2 veckor och mitt knä älskade det varma vattnet, sen tänkte jag, jo för att jag har inte kunnat komma i badkaret tidigare..därför :) Det var lite svårt att få benet över kanten men det gick.
Jag var hos doktorn igår, hor våran doktor som jag har haft sen jag var liten och som hela familjen fortfarande går hos,tänkte att jag ville ha ett till utlåtande för han på huddinge sjukhus var så nonchalant, visst jag köper att ligamentet i knät har gått av, nu, men varför har jag alltid ont? Så först var jag hos doktorn och sen till röntken och idag ska jag tillbabka och se vad den visade, på ett sätt e jag rädd att han ska säga att det e nåt jätte fel och på ett sätt vill jag att han ska hitta något så att jag har en förklaring till att jag jämt har såå ont i knäna vissa veckor kommer jag inte ens upp för trappan hemma, ( kul när man har tre våningar).

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)