.

.

lördag 17 oktober 2009

Bilder

Här kommer några bilder från vår mys middag i onsdags det vart lite mindre mys än vad jag hade hoppats på robin och leo hade absolut ingen lust att sova men dom kände säkert på sig att det var lite speciellt eftersom jag dukade och fixade och så. Dom ropade hela tiden, Jag glömde att pussa dig, och så ner för trappan puss och kram och godnatt och sen upp igen så gick det 5 min sen skulle någon kissa sen skulle någon pussas igen och så fortsatte det. sen var dom ner i köket en vända också och tittade och provsmakade. Men efter ca en timme då fick vi bli arga på riktigt för då började klockan att bli mycket.
Men det var bra ändå jag tror att man behöver sitta i lugn och ro ibland och umgås lite, oftast när vi äter själva hyr vi en film och äter i vardags rummet men då umgås man inte riktigt med varann.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)