.

.

tisdag 20 oktober 2009

Bloggar

Idag e det en sån där läsa blogg dag, ibland kan jag sitta nästan en hel dag och läsa bloggar, jag går in på någon topplista och så läser jag oftast under föräldrar eller familj för det är det som jag tycker e roligast. Jag tycker att det e så kul att höra hur andras barn e iblan kan man känna igen sina egna på pricken och då e det så skönt så tänker jag Gud jag e inte ensammen :)
Jag tycker att ung mamma verkat vara dom absolut vanligaste bloggarna, hur kommer det sig??
Sen e inrednings bloggar också så mysigt att läsa en del inspirerar en så tänker jag att jag ska nog ta och fixa lite här och lite där, men en del får en att bara dra något över huvudet och aldrig öppna ögonon igen dom har det så fint så heltplötsligt förvandlades ens eget hem till en sopptipp, ett märkligt fenomen det där.
Nej nu ska jag läsa vidare jag har hittat några jätte trevliga idag : )

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)