.

.

onsdag 21 oktober 2009

dags för fotografering på dagis

I dag har barnen fotat sig på dagis, jag tycker att det e lite sent varje år får man korten i slutet av november eller början av december så säger dom att man har en till två veckor på sig att beställa förstorningar och jul kort och att man kanske hinner få dessa innan jul om dom inte har mycket att göra..???.... E det verkligen vettigt i skolan där jag jobbar fotat vi oss första veckan i september.
Men ialf det blev sverige tröjor dom var helt överens och ingen tvekan så så fick det bli, jag önskar att jag hade kunnat åka till några affärer och kollat om dom hade något snyggt men skitsamma vi älskar ju dom som dom e så det blir bra så här.
Jag åt kyckling, sallad och gi Paj :) alltså paj utan paj deg men jag tycker det faktiskt a lika gott utan, i pajen var det ägg mjölk och soltorkade tomater och massa kryddor. Gud vad det var gott.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)