.

.

fredag 2 oktober 2009

Fredags mys

I dag ska vi ha riktigt fredags mys det var länge sen. det har ju inte känts som om det har spelat någon roll nu när veckorna flyter ihop, men så för några dagar sen vart jag så sugen på vin, aioli räkor tända ljus och film och det ville Micke också så idag e det fredags mys och jag har längtat i fleta dar. Jag har skalat lite räkor och hackat lök och kokat ägg så får Micke göra resten när han kommer. Trodde att det inte skulle bli något för att i sista sekunden blev han tvungen att stänga på jobbet, och jag som hade en plan i huvudet att han skulle hämta barnen ge dom mat, fixa räkor ägg och lök och allt, sen lägga barnen och sen mysa, eftersom jag har varit ensamen så många kvällar nu. men men man kan ju inte få allt.

Leo hade varit så jävlig i dag när mormor och morfar hämtade på dagis så vi får väl se om dom någonsin hämtar dom igen, först hade båda sprungit ifrån dom och mamma och pappa e gammla och fulla med all värdens krämpor och fel så dom kan inte springa men nu vart dom tvugna iaf för varken Robin eller Leo stannade när dom roppade. Sen fick Leo något sammanbrott och skrek och skrek och kastade sig på marken så mamma och pappa fick turas om att släpa honom hem, sen kom världens bästa granne Marscella och hjälpte dom att bära honom sista biten och fast han älskar henne fortsatte han att slåss, skrika och sparkas även när hon bar hem honom. Gud jag vet inte vad man ska göra med honom.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)