.

.

fredag 2 oktober 2009

I dag var det jätte jobbigt när dom gick till dagis, det e så många timmar tills jag får se dom igen och det e så fruktansvärt många timmar kvar tila micke kommer hem vid 7 ikväll : ( jag kände att jag nästan fick tårar i ögonen . jag stog där och vinkade och dom var så fina, varmt klädda idag i ute byxor, vantar likadana jackor och mössor. Vi hade 3,4 minus när vi vaknade. dom såg så glada ut med varsin leksak i handen. Gissa vilka som följde med Chick Hicks och Kungen så klart(kungen e absoluta favoriten dom bråkar varje dag om vem som ska ha den och i dag hann dom bråka pm ven som skulle visa den på dagis. På fredagar e det leksaks sammling då får alla ta med sig en leksak och berätta om den på sammlingen och det e en sån bra grej för dom tycker att det e så märkvärdigt att få visa sin leksak, från början tänkte jag som en inbiten sur ko att fy f***n vad dåligt tänk dom barnen som kanske inte e så lyckligt lottade då, men det e bara en sur ko som kan se det på det sättet föra tt för så små barn är alla saker lika viktiga och märkvärdiga, Robin tog bla med sig BRs leksakstidning en gång och då sa fröken att det e jätte vanligt,g barnen tycker att det e så roligt med en tidnin. Så där fick jag.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)