.

.

torsdag 8 oktober 2009


Jag har varit hos doktorn igen men det verkar inte bli någon bättring på det här jag e sjuk skriven i 2 veckor till och ska nu få träffa en ortoped.. jaja trist jag som längtar tillbaka till jobbet så mycket.

Idag e micke bortrest lite typiskt för knät e värre så det e inge kul att vara ensammen men det har gått jätte bra ändå, mamma har både hämtat och ämmnat på dagis idag. Så jag har dara lagat lite middag idag det blev mexikansk gryta och ris typ som chili con carne med paprika lök och majs i men jag hoppade över riset och åt sallad till så det blev en riktig GI middag. Jag tycker att jag har lyckats riktigt bra senaste dagarna vi har ätit korvstroganoff och ris och jag tog sallad istället i går och i förrgår hoppas att det ger nåt resultat snart.

Efter middagen skruvade Robin och Leo ihop en fotpall till mig så nu har jag en egen och Micke kan få tillbaka sin. Nu tittar dom på pippi och jag sitter vid datan, riktigt lugnt för en gångs skull.







Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)