.

.

tisdag 20 oktober 2009

Jag hater att försöka gå ner i vikt. Jag sitter här hemma och det poppar upp något nytt gott i huvudet hela tiden, jag tar en kopp kaffe och tänker åååå vad gott med en bulle eller choklad boll eller kladd kaka med vispgrädde eller man kanske skulle göra en paj eller...........
Hur i hellskotta överlever vissa??? jag skulle kunna äta ihjäl mig på god saker, jag måste intala mig själv varje dag Skärp dig!!!! och ändå unnar jag mig något gott minst en gång i veckan......

1 kommentar:

Indra sa...

Hej på dig och tack för besöket och dina gulliga ord om min blogg. :-)
Jag har ett tema installerat på min blogg, som är gjort med dessa sidor, blommor och annat från början. Sedan har jag bara modifierat det lite och lagt till personliga foton och lite annat. Men jag har en Wordpressblogg på egen domän, så har man en annan typ av blogg eller bloggleverantör så får man välja tema efter det. Jag vet inte så mycket om Blogspot som du har, men det kanske finns teman att ladda ner till det också?

Nu ska jag kika runt en stund här hos dig. :-) Må så jättegott och ha en fortsatt fin dag!

Kram//Indra

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)