.

.

söndag 11 oktober 2009

Jippie!

I dag har jag gjort något.... Jag har varit på restaurang iofs på kinan i Farsta men gud vad skönt det var att komma utanför dörren, jag tänkte att jag kan ju gå från bilen till doktorn så.... och så sa en på mitt jobb att jag borde åka någonstans och typ äta eller fika så då tänkte jag att ja det gör vi, Micke klagar på att jag e så sur och grinig hela tiden och jag har inte märkt det men jag tror att det beror på att jag har suttit här i 5 veckor nu. Det var så skönt att komma ut men jag ångrar mig faktiskt nu... jag har så ont att jag har andnöd, det var lite för tidigt att göra något, dumt men nu har jag iaf gjort något Jippi!!

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)