.

.

söndag 4 oktober 2009

Kanelbullens dag!

Har ni ätit någon kanelbulle idag? det har jag och riktigt bra var den också Micke var på ikea på förmiddagen och köpte faktiskt bullarna där 5 kr st och jätte goda, förra året var en total flopp, jag e lite så där att e det kanelbullens dag då ska jag äta bullar, e det semmel dagen ska jag äta semlor osv sen glömmer jag bort dom som inte passar mig också :) men förra året sprang jag runt i hela centrum men ingen hade en enda schyst bulle och inte för att det var så populärt utan för att ingen butik hade ens fattat att der var det såg ut som om dom trodde jag hade hittat på det själv och cafet var inte ens öppet. I år annonserade tom ICA att det var kanelbullens dag kom till oss och köp 3 butiks bakade för 15 kronor och dom var värsta skiten torra och fruktansvärda men... IKEA jippi stort plus till er super goda och bra pris.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)