.

.

lördag 3 oktober 2009

Lördag

Sitter som vanligt och väntar på Micke och barnen dom e och säger grattis till farfar, och med sig hem kommer dom att ha smörgåstårta som vi ska äta till lunch och jag längtar såå. Mick köpte smörgåstårta till lite folk på jobbet när han skulle ha möte och då blev jag så avundsjuk...jag kan inte ens minnas när jag åt det sist så då bestämde vi att på lördag äter vi det till lunch och.. nu... e... det... lördag ....jippppiiiii så nu förstår ni varför jag väntar och vänta och det börjar faktiskt kurra i magen nu...................Vart e han????..............

1 kommentar:

kattis sa...

hej
allt är bara bra här. nej nemo har ingen overall bara den han hade förra året och nu är den för liten han har storlek 104. :-) jonis är min syster son. kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)