.

.

måndag 5 oktober 2009

Måndag igen!

Så var det måndag igen då, Micke på jobbet och barnen på dagis och jag i soffan. Jag har börjat drabbas av tristess inte ens blogga känns kul idag, tänkte spela sims 3 en vända men upptäckte attskivan var borta så nähä. Jag ringde till pappa istället och frågade om han ville komma över och hjälpa mig med att sätta upp en lampa i basrummet och kanske även badrumsskåpet. För ganska så länge sen så skickade jag efter ett vägg skåp till badrummet och ett underskåp till handfatet ffrån elles jätte snyggt och billigt men när jag skruvade ner badrumsskåpet insåg jag att lampan satt fast i skåpet och inte i väggen så det var bara att sruva fast allt igen och börja leta badrums lampa men vi kom ju ingenstans eftersom jag har suttit här i 4 veckor nu men sen såg jag en fin och billig på ikea så då köpte micke den i söndags. Och nu har pappa satt upp den och jag tycker att det blev jätte fint. men det var nåt fel med gångjärnen på ena dörren så jag måste ringa ellos i morgon och höra om dom kan hjälpa mig. Hoppas det har ju ändå gått några månader.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)