.

.

torsdag 22 oktober 2009

Ortopeden

I dag har jag varit hos en ortoped och fått en spruta bed bedövning och kortison i knät, han sa att om det funkar kommer jag vara smärtfri om 3-4 dagar. Jag e så super glad. Men det var jätte läskigt sprutan var tjock som en potatis sticka och nu e knät som en vatten ballong jätte läskigt man kan se var all vätska ligger. Han sa också att jag hade något brosk fel i båda knäna som troligen är med förr och märks ju äldre man blir det går inte att bota men att behandla med sjukgymnastik så nu ska jag ringa och boka en tid och sätta igång så fort som möjligt.

Robin och Leo hade en riktig trots dag i morse, först vägrade Robin att klä på sig för han ville titta på tv. Sen ville inte Leo ta av sig blöjan och så fortsatte det, så när mormor kom och hämtade dom för att gå till dagis var det faktiskt riktigt skönt.
Nu ligger dom i sina sängar och jag sitter i soffan med mitt vattenballongs knä pch väntar på att Mammas killer ska börja, så himmla bra program, lite äckligt med alla pinsamma och groteska silicon tjejer och alla mammor som smeker sina vuxna söner och säger att dom e såååå vackra, hummmm. men så bra, förnedrings tv e den bästa.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)