.

.

tisdag 27 oktober 2009

Pippi

Idag har jag varit i centrum för första gången på 6 veckor och till min stora besvikelse såg allt likadant ut = ) Jag var på posten och hämtade ett par skor jag hade beställt men de var för stora så de får åka tillbaka igen =(
Jag har också hämtat Robin och Leo själv på dagis det var också första gången. Leo hade sagt i morse när mormor lämmnade honom att han ville vara med mamma så jag gick dit och hämtade dom tidigt och så stannade jag där länge så de fick leka medans jag tittade på.
känns skönt att kunna egna lite tid åt dom eftersom jag har varit så handikappad så länge nu och eftersom jag har ätit massa medesin och inte kunnat sova på nätterna pågrund av all värk så har jag varit så trött jämt och inte alls orkat medRobin och leo som e så vilda.
Stackars lilla Robin blev sjuk när vi kom hem från dagis jag tyckte att det var konstigt vid middagen när han inte ville äta och sa att han inte tyckte om, fast jag vet att han tycker om Korvstroganoff och ris som vi åt. sen efter maten tyckte jag att han var så varm så jag tog febern och då hade han 39.2 så nu har han fått lite ipren och ligger i soffan och tittar på pippi och e riktigt dålig

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)