.

.

söndag 25 oktober 2009

Simon och Thomas

Jag måste gnälla jag e så arg så jag blir galen...Har någon tittat på sveriges fulaste hem??????
Jag sitter och kollar på datan på sveriges fulaste hem, jag har ett litet maraton medans jag virkar och...Vart ska jag börja?? I ett avsnitt e dom hemma hos en familj med 2 barn Simon börjag med att sitte sönder en av barnens fotöljer tack och lov efter att dom gått därifrån, observera att på slutet har inte barnen fått några nya att sitta i. Dom säger att vardagsrummet först och främs e annpassat efter barnen och att ett vardagrum skall vara de vuxnas plats ????? I en barna familj med små barn är väl vardags rummet till hela familjen???? man vill väl sitta där med sina barn ?? helt sjukt. Sen stör dom sig på alla dvd filmer till barnen och video apparater dvd spelare och tv och köper därför att trådlöst syster där man kan HYRA fil direkt i tn. billig för en barnfamilj jätte snällt och ekonomiskt, speciellt när familjen har redan slängt ut tusentals kronor på att köpa filmer till sina barn nu ska de alltså få betela igen varje gång barnen vill se på film, dom måste vara jätte glada och tacksamma. Sen flyttar dom tv till en ny vägg, mitt emot vardagsrums fönstrena, vet inte alla att det e sjukt osmart att ha tvn mitt emot ett fönste???? Räcker med lite dags ljus så ser du inte bilden längre. sen gör dom siluetterpå sig själva och sina hundar och hänger upp???? För familjen vill ju verkligen titta på Simon och Thomas när dom har två jätte söta små killar??? Sist så målar dom en runsten rosa för att vikingarna har så dålig smak ??? Är inte det olagligt på fler än ett sätt?????????????
Nästa familj har jag bara sett fem min men e redan arg, har dom aldrig tänkt på att folk i från andra länder uppskatter andra saker än vi????? Och dessa tavlor hon hade på väggarna som hon sjålv har suttit och sytt vilka konstverk och vilken tid hon har lagt ned, hon förtjånar väl allt berömm?? Kanske inte jätte snyggt och modernt men hon har ju hängt upp något som hon har skapat och e stolt över, Fantastiskt tycker jag.
NU e jag färdig HUUUU.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)