.

.

tisdag 27 oktober 2009

Stackars Robin mitt i pippi kom han vinglandes och bara grät att han ville gå upp och lägga sig och det gjorde vi, så satte jag mig och läste och i slutet av den andra boken så sommnade han så jag smög ner till Leo som tittade på pippi och berättade att Robin var sjuk och hade sommnat så att vi måste vara jätte tysta, så smög vi upp och han var jätte tyst och jätte duktig och tittade på Robin när han sov. Nu ligger han också i sängen, hoppas att han sommnar utan problem nu för i bland kan han roppa och komma upp ur sängen massa gånger innan han äntligen sommnar.
Jag undrar om det inte började i natt för då grät han jätte mycket och tillslut fick han sova hos mig och sen sov han ända till kvart i åtta och det brukar han inte.
Undra om det här blir en lång natt?

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)