.

.

lördag 10 oktober 2009

Undra om alla gör något roligt i dag när det e lördag Micke jobbar och mamma och pappa e och letar hundvalp så Robin och Leo har varit hemma med mig det e första gången sen jag gjorde illa mig men det har gått bra, dom har lekt jätte fint med sina bilar, ( när jag säger jätte fint menar jag vilt och högljudt men dom har inte bråkat eller slagits en enda gång)Vi har tittat lite på Playhouse disney och ätit snabb hamburgare och pulver mos den underbara räddningen för den som inte vill, kan, orkar, eller har tid att laga mat. Länge leve pulver mos och vattenkokaren.
Det e så fint väder ute min första tanke var att vi skulle gå ut och leka i det fina vädret men sen kommer jag på att nej nej måsta sitta still. det e alltid som en hink kallt vatten när man kommer på att man inte kan eller får. Blää. Hoppas att alla ni som kan och får har haft en underbar dag i det fina vädret.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)