.

.

söndag 15 november 2009

Dags att sluta sova middag?????

Undra om det e dags nu??
Dom har haft svårt att sova på dagis och varken i dag eller i går har vi fått dom att sommna. Men det e ju så dumt för bort åt fem på kvällen e iaf Leo så trött så han sommnar tom på golvet. och dom e ju jätte trötta men kan inte somna och jag vet inte vad jag ska göra Leo sommnade i bilen påvågen hem i går och sov i ca 15 minuter och på slutet på junibacken gäspade han och gned sig i ögonen så det känns ju inte som att det e riktigt dags att sluta sova än iaf. Men väl i sängen sommnar dom inte, dom höll på i två timmar i går och pratade och kissade och var törstiga sen gav jag upp för jag orkade inte tjata längre, man känners sig nom nån jag vet inte vad när man har roppat attdet e dags att sova nu i två timmar :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)