.

.

måndag 9 november 2009

Första dan

Jag e faktiskt lite nervös för att gå till jobbet idag. Men det är nog mest för att jag har ju varit borta så länge nu och då blir det så stort både med arbets kamrater som hela tiden frågat Leone om hon hört något och hur jag mår och hur det går och så och dom skickar så fina blommor och så, sen alla barnen vi har ju ändå 28 st plus alla deras föräldrar. det kommer bli mycket berättande känns det som :)
Känndes lite jobbigt att lämmna Robin och Leo idag på dagis också förut sen jag fick börja gå igen har jag ju kunnat hämta när jag vill och dom har fått vara hemme lite extra och så men nu e det tillbaka till vardagen igen.
Saknar dom redan fast jag precis har lämmnat dom.

1 kommentar:

Elinor sa...

Tack för tipset :))

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)