.

.

onsdag 18 november 2009

Hej alla glada

Idag e min lediga dag så vi gick till mormor och morfar deras lilla valp lockar ju Robin och Leo =) Robin e fortfarande rädd men Leo leker oavbrutet med den när vi är där. Sen blev det en kebab rulle från grillen förut köpte jag en varje onsdag när jag var ledig och så kollade jag på 24 (världens bästa serie) men sen kom sommaren och sen var jag sjukskriven så det har inte blivit någon på säkert ett halvår så kom jag på det i går. Jag älskar att sitta i soffan på min lediga dag när dom sover middag och äta i lugn och ro och kolla på något bra och bara slappa idag blev det criminal minds första säsongen. Och nu ligger jag i soffan och dricker vitt vin (Henkel Trocken) äter räkor och aioli och lite digistive kex med creme bonjour vitlök och päron, massa tända ljus och Ensam kvinna söker 2an som jag spelade in för några kvällar sen.
Hoppas att ni också har en mysig kväll =)

1 kommentar:

emmeli sa...

hej! kollar du också på efterlyst? :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)