.

.

måndag 23 november 2009

Idag e Leo sjuk igen. Det märks att det är vinter igen, hela vintrarna är lilla Leo sjuk hela tiden men Robin klarar sig bättre. Leo var trött och avslagen redan i går och vid 22 grät han så jag gick in till honom och då tyckte jag att han var varm men jag tänlte att det kan man ju vara når man sover ibland men sen vid 1 var han ledsen igen och då tyckte jag att han var jätte varm och då tänkte jag att det måste vara något fel sen vid tjugo i 3 var han brännhet så då fick han alvedon och komma och sova hos mig, sen sov han ända till 8 stackarn.

2 kommentarer:

Saran sa...

Hej =)
Kul att du tittade in till mig!
En P&T är en Phil&Ted vagn. Dubbelvagn, men som man även kan ha som singelvagn. Min stora kille åker inte mycket längre så jag kände att jag ville ha nått annat. Älskar vagnen och har haft en hel hög! =)
Nu blev det en Emmaljunga Scooter med ståbräda. Verkar funka fint än så länge!

Vilka fina killar du har!
Hur gamla är de?

Kram Sara

Saran sa...

Haha, Ja det är en sån vagn =) Ser konstigt ut, men den är underbar och supersmidig. Men nu är jag så nöjd med Scootern. Min lilla blev 1 år igår så han behöver ju vagnen ett bra tag till.
Vagnsgalen som jag är så blev detta min 10e vagn tror jag. Sjukt, men jag blir aldrig nöjd =)

Kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)