.

.

måndag 7 december 2009

Blått hår

I morse blekte jag utväxten på håret, jag valde mellan de 2 jag brukar använda Pärlblonh och ljusblond och tog Pärlblond för den såg finast ut utväxten blev jätte bra men där det kom färg på det övriga håret blev blått riktig riktigt bått så jag ringde till swartzkofs hjälp linje och hon sa att så kan det bli om man har ljus hår. Men det står ingenstans i bruksanvisningen men då sa hon att det e ju så mycket dom måste skriva så dom kan bara ta med det viktigaste, VIKTIGASTE????????? så det e inte så viktigt att skriva att håret kan bli blått?????
Det värsta e att alla märkte det dom på dagis frågade vad jag hade gjort dom på jobbet skrattade ihjäl sig och frågade om jag hade färgat håret.
Jag vill bara gråt. Där får man för sin fåfänga.
Hon på swartzkof sa att jag skulle ha i inpackning sätta på en plast påse och värma med hårtork och sitta i en timme och upprepa det tills det försvinner. Så det får väl bli en timme om dan då. :(

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)