.

.

tisdag 1 december 2009

Har egentligen inte särskilt mycket att skriva. Vissa dagar e ju såna när det inter händer något speciellt. Eller vill ni kanske veta att Robin och Leo bakade lussebullar på dagis och att mormor hämtade dom på dagis, att pappa var jätte snäll och skjusade hem mig från jobbet. Vi åt rester från igår till middag och spela sen inne bandy till det var läggdags, jag var så trött så jag gick och la mig i sängen på engång och tänkte att jag kommer nog sommna till tvn men nu två timmar senare e jag pigg, typiskt, så nu sitter jag framför datan. Jag vill faktiskt sova :( Man vet ju att dom kommer tidigt i morgonbitti och att man borde ta tillvara på tillfället att sova. Nu ska jag prova med en kopp te och sängen igen kan ju alltid titta på Ailien vs preditor då borde man ju somna den e ju så jätte spännande. ;)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)