.

.

lördag 12 december 2009

Snö

Nu snöar det hos oss, vad underbart det är.
Jag har varit ute och lagt på ett ljusnät på häcken så att det blev lite mer färg på framsidan och jag har börjat förbereda maten inför i morgon för då blir det lite tajt med tid. Och så har jag möblerat om lite i hallen så får vi se om det blit snyggare, jag har bara bytt plats på skohyllorna och Robin och Leos kläder.
Nu ska jag gå och skala räkor till min vanliga mys kväll, vinet e öppnat och skräckfilmen är hyrd så nu e det bara att vänta på att killarna ska gå upp och sova.
Jag spelar in Robinson för det passar inte så bra med tända ljus, räkor och vin då måste det vara skräckfilm så man kryper ihop i soffan under en filt men vinglaset i handen.
=)
Hoppas att ni alla också får en underbar och mysig Lördags kväll.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)