.

.

torsdag 3 december 2009

Vilken dag

Först lämmnade jag barnen på dagis sen åkte jag till sjukgymnasten och där hämtade pappa mig så åkte vi till farsta för att lete efter en overall till robin för han ville så gärna ha en, förra året ville han inte ha det utan bara byxor och jacka så därför köpte jag ingen overall iår men då vill han ha en såklart. Det var ju slut precis överallt men tillslut hittade vi en på Lindex men så sjukt dyr tyckte jag 700 kr för något som han kommer att använda ett fåtal gånger, men jag kollade om dom hade öppet köp. Så iväg till jysk för att köpa täcke och påslakarn till Robin. jag har tänkt flera gånger att hans täcke började bli för kort och så i morse när han kröp ner i sängen var hans fötter som isbitar så säger jag att du kanske ska sova med strumpor men då säger han att det e för att när han sover sticker fötterna ut utanför täcket. Stackarn. Han fick Blixten påslakarn, täcke, kudde och så fick Leo en ny kudde också. Sen säger pappa att vill du inte kolla på ica maxi och coop också för dom har ju också massa barn kläder, så vi svänger över till coop och där hittar jag en grå/ svart overall i lagom storlek för 399kr så jag köpte det så får jag åka och lämmna tillbaka den andra.

Sen hem åt en snabb lunch och iväg till jobbet, när jag äntligen kom till jobbet var jag helt slut.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)