.

.

fredag 1 januari 2010

2010

Hoppas att ni alla hade en bra kväll igår, Det hade vi men Robin och Leo var lite rädda för alla fyverkerierna på natten.
I dag var vi en sväng på Ica maxi och småhandlade och killarna fick leka i deras lekrum sen dom byggde om så är det nästan värt att åka dit bara för det, det är så jätte fint och Robin och leo verkligen älskar det, så nu kan man handla med gott samvete. Efteråt blev det ett besök på McDondalds för en El Maco....... Robin och Leo fick Alvin och Brittnet från Alvin och gänget 2 så dom blev jätte glada.
Sen har jag varit nere och städat på undervåningen så att vi kan göra iordning Emmas rum igen som har tjänat som sovrum till micke när leo sover i vår säng,/förråd dom senaste åren sen hon flyttade till sin mamma. Men nu ser det värre ut än innan. Har ingen aning om var jag ska göra av alla ute dynor, alla barnvagnar, bilbarnstolar, mm. Det e så dåligt med förvaringsutrymmen tycker jag vi har 2 klädkammare men i den uppe har vi babysaker som lite madrasser spjälskydd babysitter och sånt och kläder och där nere har vi ytterkläder, skor och alla lakarn, gardiner och dukar. Det är fullt till bristningsgränsen i båda men så har vi en vind också men den e inte isolerad och förra vintern snöade det in så där uppe kan man inte ställa vad man vill heller. Jag skulle vilja flytta till ett jätte hus och använda minst ett rum till bara förvaring. Å ljuva tanke.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)