.

.

fredag 22 januari 2010

Fortfarande sjuk och...

Robin och Leo brukar vara så snälla och förstående men inte den här gången inte jag e så yr att tom ligga ner är jobbigt och dom har slagits bråkat och gråtit hela dagen och tillslut var det dags för dom att sova men efter 2 timmars kissande bajsande och tjatande så sommnade robin och leo fick titta på tv i vår säng, sommnade i tio minuter på soffan då kom Micke hen så det slutade med att jag la mig brevid Leo i vår säng och sommnade.
Men gud har skickat en ängel och hon heter Emma.. efter middagen plockade hon ur diskmaskinen, sköljde all disk från igår och idag och ställde in den i diskmaskinen torrkade av diskbänken och köks bordet och plockade undan..... Vad ska man säga hon är det snällaste som finns på jorden och jag e så glad att hon är hos oss.
Nu har vi precis tittat på film, Borta värst hemma bäst, och ska gå upp och lägga oss, jag tror att Micke mår sämre än vad jag gör just nu.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)