.

.

tisdag 5 januari 2010

Idag var det en kort dag på jobbeteller egentligen lika lån som vanligt men eftersom jag jobbade 10-13 så känns det så kort för då hinner man fortfarande göra något när man kommer hen , men dett någor vart att flänga runt i olika butiker, Rusta, bejer kappahl, lindex, cubus och hennes. Vi letade efter en lång vinter jacka till Emma men det går ju inte att hitta i januari för då kan man bara köpa sommar jackor, för det e ju så varmt i sverige i januari. Tillslut hittade vi en på Kappahl som var jätte snygg,, svart och cerisrosa.
Sen blev det ett cerisrosa överkast på rusta och en ljusrosa kudde.

2 kommentarer:

karro sa...

Hej , jätte fin blogg & o fin header .
Jag skulle gärna bli glad om du titta in i min blogg och skrev en liten kommentar :)
ha det bra !

och snyggt med rosa kuddar , de har jag med !

Toni Loves (a lot) sa...

Charmiga färger :d

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)