.

.

torsdag 28 januari 2010

Jobbat

Det var jätte kul att vara tillbaka på jobbet efter att ha varit sjuk i en vecka. Men kvällen blev kort, mamma var barnvakt i dag och Micke e bortrest och Emma hos farmor. Så jag gjorde middag när jag kom hem från jobbet, jätte avanserade felix bruna bönor och falukorv till mig och gårdagens spaggetti och köttfärssås till Robin och Leo. Sen har vi tittat lite på Peter pan för ovanlighetens skull och nu e det ju redan dags att sova, känns som jag knappt har hunnit se dom idag =(.
Idag ska jag lägga mig i badet när jag har lagt dom med en kopp te och fortsätta på min bok =)
Jag får spela in robinson för jag kan ju inte titta på det när Micke e borta. så det får bli CSI kl21.
Hoppas ni också får en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)