.

.

lördag 23 januari 2010

Lördag

Robin och Leo gick ner och väckte Emma och så här såg det ut när jag kom ner för att se vad de gjorde. =)
I dag blev det en tur till farst, jag försökte lämmna tillbaka ett par örhängen jag hade fått av micke i julklapp men det fick jag inte för dom var tvungen att ha mickes kort då..... så köpte vi fiskar på zoot i farsta och sedan åkte vi till farmor och farfar och åt korv med bröd. När vi kom hem la vi robin och leo i våran säng framför peter pan och sen sommnade jag och micke framför tvn eller rättare sagt datan och vaknade av att dom kom och sa att filmen var slut. Till middag lagade vi potatisgratäng, kött och sallad. Efter maten plockade våran ängel Emma undan startade diskmasinen och torkade av bordet, jag skojade med Micke och sa att Emma har gjort mer på dom här dagarna än vad han har gjort på sex år =).
Sen blev det robinson och nu ska vi sova Emma hostar och var ganska dålig när jag var nere med host medicin till henn så hoppas hon inte också blir sjuk nu lilla gumman.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)