.

.

fredag 5 februari 2010


Fredag och äntligen helg men gud så trött, hade velat göra något mysigt men nu sitter jag här och önskar att jag fick sova. Det beror på att Leo inte sover alls på nätterna jag fattar inte vart han får sin energi ifrån???? Han sommnar allt ifrån nio till tio på kvällarna då har han busat sen typ halv åtta sen kommer han hela nätterna och tjatar om att det e tråkigt i hans säng, och att hans säng e så svår, och ibland monster och att jag måste vakta honom, ibland går Micke ner och lägger sig på soffan då går det lite bättre då kan han sova i vår säng men på sista tiden har han sovit oroligt då också. Nu har han mer eller mindere slutat att sova på dagarna också och Robin med men Robin sommnar typ fem minuter efter att han har lagt sig.... men inte Leo han är som den där energizer kaninen han bara fortsätter och fortsätter och fortsätter, (dom kanske kan låna honom till sin nästa reklam film) MEN NÄR BEHÖVER HAN SOVA?????????

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)