.

.

lördag 13 februari 2010

Halsfluss igen....

jag blir så trött.....
I gårkväll när vi gick och la oss fick jag bara ondare och ondare i halsen och extrem huvudvärk, hade haft ont i huvudet och halsen hela dagen, jag kände igen symtomerna på en gång eftersom jag haft halsfluss hundratals gånger och alltid reagerar likadant så jag gick och tittade i halsen och den var full av vita prickar, så jag gick och hämtade penecilin som jag hade kvar från förra gången så vi får väl hoppas att det vänder snart.
Jag hatar halsfluss, och jag som tänkte vilken bra vinter det här har varit bara två omgångar mot förra vintern då jag hade halsfluss sex eller sju gånger.
Så nu ligger jag sänkt i soffan och Micke robin och leo e på ica maxi sen ska dom hämta Emma hos farmor och farfar, och i morgon fyller hon år.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)