.

.

fredag 26 februari 2010

I dag blev det den late mannens middag.... pizza.
Jag var på jobbet i morse och hade personal möte, där jag pladdrade på som en sinnes sjuk så alla tittade med höjda ögonbryn och jag fick rodnande förklara att jag ska gå hem nu, så avlägsnade jag mig lite snyggt och åkte till doktorn som skrev ut nässprej piller hostmedicin och konstaterade bihåls innflamation, så frammåt söndag hoppades han på lite förbättrin om det förtfarande var dåligt på onsdag ska jar ringa honom så ska jag röntka huvudet...... =) ........
Sen var det dags för appoteket...... bara det är en historia i sig 20 minuter i kö sä säger den J***A KÄ****N jaha mer en ett recep då får jag skicka dig vidare detta är en snabb kassa jag har inte tid att gå och hämta flera mediciner så du får ställa dig och vänta på din tur.... vilket tog 10 miuter till.. när jag kom fram tog det farbrorn 30 sekunder att hämta alla 3 medicinerna alltså kortare tid än vad det tog för henne att förklara på sitt mest otrevliga sett, 3 mediciner alvedon och ipren =590kr gud vad kul det e att vara sjuk. Hade man varit fattig hade man fått välja mellan medicin och äta mat den här månaden. Helt sjukt.
Sen hämtade jag Robin och Leo på dagis som för engångs skull var snabba och medgörliga så det gick jätte fort så hem, ner med dom i sängen framför shrek och sen la jag mig och dog på soffan, sen gick micke och köpte pizza med Emma när han kom hem, nu har vi äntligen ätit och Robin och Leo tittar på pippi och äter popcorn och ska sova snart då ska vi titta på film som Emma har hyrt, 17 igen.... och äta popcorn och ostbollar.....

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)