.

.

onsdag 10 februari 2010

Ledig onsdag men personalmöte

Å vad jag har gjort tråkiga nyttigheter jag har siliconat fast en list på badrumsgolvet för att hindra vattnet att nå fram till det nya handfatsskåpet, jag har gjort rent köks fläkten och fy f*n vad mycket fett det hade sammlats jag höll på i över en timma med både Mr muscle. diskmedel och maskindiskmedel. Sen smmnade jag en stund brevid Robin framför Peter pan när jag vaknade var det dags att åka till jobbet för personalmöte. Lite surt att alla möten e schemalagda på onsdagar som e min lediga dag.
När jag kom hem åt jag resterna från i lördags rostbröd tzatsiki oliver och ett glas rött vin. gud vilken skön avkoppling det var efter att suttit i möte på jobbet i några timmar. Dom var i snälla Emmas rum när jag kom hem, hon spelar pippi och lejonkungen och annat kul från you tube för dom, och Micke mötte jag mer eller mindre i dörren för han skulle titta på hockey med kompisar.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)