.

.

fredag 19 februari 2010

Måste beklaga mig.....

Måste bara gnälla lite(vem försöker jag lura?)okej då massa gnäll=)
Jag var i farsta förra veckan och fick syn på en rosa sony ericsson w995 med 8,1 mpx kamera alltså allt jag vill ha ien telefon jah trodde jag skulle svimma och dö men min glödje dog ganska snart efter att gjort lite efterforskningar i alla utiker i farsta insett att telefonen bara finns på 3 och att men inte heller får köpa en telefon kontant hos dom utan måste teckna ett abbonemang.
Varför kan jag aldrig ha någon tur?????
Allt jag vill ha är en rosa telefon med jättebra kamera och absolut inte en touch. Ska det vara så omöjligt att få tag på ????????????

1 kommentar:

Jag skaffade mig en PT sa...

Tja! Du kan få min när jag har köpt mig en Iphone. ;-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)