.

.

onsdag 3 februari 2010

Min lediga onsdag

Snön bara yr utanför fönstret, i morse var det faktiskt plusgradet och jag kännde besvikelsen... ska allt smälta bort nu? e vintern över nu och allt slask framför oss, veckor av gummistövlar? buhu =(
Men nu e det minus ute och snön yr så man knappt har någon sikt alls. . Än e det inte över, gissa om jag ler.
I dag har jag varit ledig och skruvat ihop vårt badrumms skåp, det förra fick fuktskador så nu har dom skickat ett nytt, hoppas det nya håller bättre=)
Sen har jag bara småstädat ätit min fvorit champinjonsoppa till lunch medan jag kolladse på två avsnitt av heros. och nu kommer Emma när som helst så nu måste jag gå och vispa grädde för vi ska äta semmlor till mellis idag. Älskar när dom säljer semmelbullar på ica som man kan köpa och göra egna... men dom är faktiskt jätte goda som dom är också till mellis med en kopp kaffel lite saft eller mjölk. det brukar dom små uppskatta och det e inte lika onyttigt som bullar eller kakor. ojoj nu kommer hon och jag har inte ens börjat med grädden.........

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)