.

.

torsdag 18 februari 2010

Robin var så trött igår han småsomnade i Emmas säng då sa hon att han inte fick sova men att Leo skulle se på film, men jag vill sova svarade han. Han kom till mig och frågade om han fick hämta sin kudda okej sa jag, sen gick Leo in och lekte i deras rum så jag gick efter för att säga att det var dags att borsta tänderna och sova, och där ligger Robin i sin säng och sover för fullt... Lilla hjärtat.
Ja så kan det gå när man har tre våningar att vara på, jag trodde han hade gått ner till Emma igen =)
Jag la Leo sen myste jag och Emma i soffan med filmen Tonårs liv som hon fick i födelsedags present med lite tända ljus och te. Micke han var på hockey. (Säkert inte mysigt alls =))

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)