.

.

fredag 12 februari 2010

Visst är det väl skönt med fredag?!

Killarna ligger i soffan och kollar på playhouse disney och jag kom precis innanför dörren jag har varit i centrum och handlat, jag e så j***a trött på ica, idag var jag så blåst att jag trodde att det skulle gå och köpa frallor men nej dom var ju slut såklar och bagetterna också och i frysdisken fanns bara vitlöks bagetter. Men jag hittade lite annat bröd till frukosten men jag e iallafall ledsen, blää j***a ica.
Men nu ska jag skala lite räkor för vårat typiska fredags mys..... nån som kommer ihåg vad det är??
Räkor, aioli och henkel trocken (vitt vin).... Micke ska ha kräft stjärtar, ägg, lök baguett och majonäs också, Men jag e så nöjd med att ligga i soffan under en filt med räkor och aioli på magen och vinglaset på armlängds avstånd. Hehe =)
Idag blev det Wallander efter som Micke e hemma, varför tycker inte han om skräckfilm som jag =´(

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)