.

.

måndag 15 mars 2010

Bloggen helt åt skogen

Jag tänkte att det skulle vara kul att byta mall och laddade därför ner en ifrån näter eftersom alla på blogger e ganska fula, men mallen var super vacker men jag kunde inte ha kvar vissa saker som jag tyckte om så jag bytte tillbaka till samma mall som jag hade innan och nu funkar den inte....... Det e nästan så tårarna kommer utan ren irritation varför funkar det inte massa småsaker som tex alla rubriker på höger sida e på engelska??????????????? vad faaan ???
Jag väljer ettiketterna till moln och dom e kvar som lista ????????????va faan???????????
Nu har jag laddat om mallen ca 10 ggr men det fixar inte felen ändå ............ jag har valt moln men den fixar inte det ändå jag har valt om och om igen varför har det slutat funka det e ju ändå standard inställningar från blogger ????
Jag fattar ingenting och vill bara att det ska bli som vanligt igen. Nu känns bloggen heltplötsligt främmande och konstig och inte som min längre,, och det stör mig extremt det e ju här man har sammlat allt man tycker om och så mycket tid man har lagt ner. allt åt helvete bara för att man ville att det skulle bli lite finare.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)